ik kan je nog eens een stappenplannetje hier neer zetten,
maar als ook dat niet helpt zou ik gebruik maken van de garantie en de speler omruilen
bij de verkoper.
Download het zip bestand met de volgende firmware. (ook als je dit al gedaan had)
voor de playonhd met interne hdd:
"Playon!HD v7.06.r4318_(European)_ (1073DD)"voor de playonhd!
MINI:
"Playon!HD v7.0.21.r4312_(European)_ (1073DD)"Probeer een USB-stick te gebruiken die is geformateerd met het Fat32 of Fat filesysteem.
Pak het zip-bestand met de firmware op uw computer uit,
en kopieer de uitgepakte "install.img" naar de usb-stick.
hoe voer je een manual of harde upgrade uit?
een harde upgrade (welke ook wel een handmatige upgrade genoemd word),
diend op de volgende manier uitgevoerd te worden :
haal the stroom van de playonhd eraf door de stroom adapter los te halen van de pohd.
doe de usb stick met de firmware (install.img) erop in de pohd (Het beste is een 1GB fat32 of fat geformateerde usb stick te gebruiken) .
sluit nu terwijl je de aan/uit knop op de playonhd ingedrukt houdt,
de stroom adapter weer aan op de playonhd om deze weer van stroom te voorzien,
houdt de knop ingedrukt totdat het installeren begint.
(hiermee bedoel ik totdat je de installatie tekst en de voortgangs balk op je tv ziet)
op de mini kan dit wel tot een minuut duren voordat je dit ziet,
dus absoluut niet de knop loslaten voordat je de balk en de tekst ziet ongeacht wat anderen zeggen.
in de tussentijd kan het zijn dat het lampje uitgaat voor een tiental รก twintigtal seconden.(Dit is normaal)
als deze klaar is en je ziet alleen het logo voor meer dan vijf minuten of na deze tijd krijg je (of heb je nog steeds)
de melding "geen signaal" op je tv,
gebruik dan de tv-sys knop op de remote van de pohd,
om het video-signaal van de pohd te wijzigen,
hier moet je waarschijnlijk soms meerdere keren op drukken,
soms wel tien keer.
blijf gewoon de "tv-sys" knop herhaaldelijk in drukken totdat het scherm licht knippert,
of veranderd.
Druk dan iedere seconde op de knop totdat de juiste resolutie (die je scherm ondersteund) weer wordt uitgezonden via de hdmi aansluiting.
hierna dien je natuurlijk wel de juiste resolutie weer te kiezen in de setup pagina.