| Author |
Message |
|
Dirk
Joined: Sun Oct 25, 2009 1:41 pm Posts: 7224 Location: Tilburg, The Netherlands
|
 Re: Playon!HD creëert behoefte
 ze zijn weer goed haha, hé maarten hoe is ie ken je er ook nog een? Drie vrienden zitten gezellig te borrelen en hebben het over koetjes en kalfjes én de leukste standjes..... Een van hun zegt: "Voor mij is "69" het lekkerste standje". Zegt de ander: "Voor mij is zittend op een stoel, het lekkerst " Zegt de laatste : Er gaat niets boven "DE WILDE STIER!" De andere twee kijken hem verbaasd aan en vragen: "wat is dàt?" Hij legt uit: "Zeg tegen je vrouw dat ze op handen en voeten moet en begin met haar achterlangs te nemen, op z'n hondjes.... Als jullie eenmaal lekker op dreef zijn, leun je voorover en druk je je borst tegen haar rug aan, sla je armen om haar heen en houd haar stevig vast. Fluister dan teder en langzaam in haar oor: "Dit standje maakt mijn secretaresse helemaal gek! En dàn....... moet je proberen langer dan acht seconden bovenop te blijven!
 ps: weet niet of dit wel mag hier. 
_________________"PV73100 v7.4.4.r7317_(European)""PV73200 v7.4.6.r7317_(European)""PV73700 v9.5.3.r7317""PV73800 v9.5.5.r7317""PV76120 v8.5.4.r7317_(European)"Via HDMI to Onkyo TX-SR508 via HDMI to the tvAll connected by cat6 trough two linksys WRT320N`s to internet. pc WIN7 en laptop Win7 
|
| Mon Feb 08, 2010 6:57 pm |
|
 |
|
mderijke
Joined: Wed Dec 16, 2009 12:37 am Posts: 205 Location: Kruisland
|
Dirk wrote:
hé maarten hoe is ie ken je er ook nog een?
Tuurlijk, maar heb het even heel erg druk, maar goed, komttie: Zitten twee luizen in de bar te prsaten en de één is snot en snot verkouden. Zegt die ander, waar zit jij dat je zo verkouden bent. In de snor, hatshiea, van een motorrijder niest de ander. Dan moet je in een damesslipje gaan wonen, da's veel warmer en minder tochtig. Twee weken later komen ze elkaar weer tegen in de bar, en die ene nog steeds snot en snot verkouden. Vraagt die eerste: Ben je niet in dat slipje gaan wonen, zegt die ander: Ja, maar de volgende ochtend werd ik wakker in de snor van de mortorrijder.................... Houdoe Maarten
_________________POHD 1Tb, V7.0.6. r4824 Playon HD USB WLAN Sony HTD-780SS set (STR-KS1300 receiver with RDR-HX780 HDD recorder) Philips 42"PFL7603 Full HD Controlled by Logitech Harmony One 
|
| Tue Feb 09, 2010 12:31 pm |
|
 |
|
ybjlus
|
Heren, Ik moet zeggen dat ik met heel veel plezier dit topic heb gelezen! Nu ben ik schat ik wat jonger dan jullie (23) maar ik kan jullie vermelden ik herken zoveeel situaties! Ik heb sinds vandaag mijn play on! mini en sinds vorige week een 50" full hd scherm aangeschaft en daarvoor moest ik een half buisiness plan inleveren bij het vrouwtje.... en toen ik ook nog eens 100 euries vroeg voor een play on mini moest ik ook bijna de wilde stier doen (zie mop van Dirk) Maar toen ik haar het argument gaf van dat alle kabels weg konden en dat de laptop niet steeds aan de tv gehangen hoeft te worden rende ze bijna zelf naar de winkel mijn motto is dan ook: Bedenk goede redenen voor het vrouwtje om je eigen speeltje te kunnen kopen. Mehmet
_________________ A.C.Ryan play on! HD mini Samsung PS50 B530 Philips LX600 Xbox 360
|
| Tue Feb 09, 2010 7:43 pm |
|
 |
|
Branwacht
Joined: Thu Nov 26, 2009 4:41 pm Posts: 952 Location: Friesland
|
WHOA ! Alweer een metgezel ! Welkom op het auwehoer topic !! OPGEPAST 18+ Opa en Oma wonen op een flat, onder hen woont een jong stel. Snachts is het elke dag een kabaal en gerommel vanuit de flat van de jonge mensen. Opa en Oma liggen er wakker van..... Op een morgen vraagt Opa aan de jongen, man..man.. wat doen jullie toch altijd savonds laat. Och Opa zegt de jongen dan bef ik mijn vriendin en is ze niet meer te stoppen dan GENIET ze !! Oja zegt opa Beffen wat is dat......... nou zegt de jongen mijn vrouwtje ligt op haar rug en ik friemel en kus haar tussen de benen....en dan is ze niet meer te houden..... Savonds zegt Opa tegen oma, weet je waarom die jongeren elke avond zo'n lawaai hebben dan beft die jongen zijn vriendin, Oja zegt Oma wat is dat dan....nou zegt Opa dan kus ik je tussen je benen en dat schijnt echt het einde te zijn.....Laten we dat dan eens proberen zegt oma... Opa ligt onder de dekens en doet zijn best om het oma naar de zin temaken.....Oma volet ineens een enorme scheet op komen, ze wil 'm nog afknijpen maar dat mislukt.. PrrOEFFFFFFFFFF is het ineens, Roept opa onder de dekens he...he....frisse lucht !! P.S. bij de term Opa moet je in dit mopje denken aan 70+ (zo goed......heren) LAters, Branwacht...
_________________ Playon!HD v7.0.6. "Playon!HD v7.0.6.r4107_(European)_ (1073DD)" via HDMI to Onkyo TX NR509 via HDMI to SAMSUNG 37D6320 all hearable tru, JAMO 28 fr.JAMO 18 cent,JAMO 1008 sub Al controlled with the Harmony One and my own fingers !!
|
| Tue Feb 09, 2010 7:59 pm |
|
 |
|
Dirk
|
haha  alweer een paar goeie, ik zal aan mijn mede moderators maar eens voorzichtig vragen, of ik hier niet heel veel regels schendt, voordat ik straks eraf geknikkerd word haha een beetje leut mag toch wel zal eens een vraagje wagen. en anders verplaats ik hem wel naar general chat. oh ja en idd leuk weer een die slachtoffer is van de finaciele recherce.  
_________________"PV73100 v7.4.4.r7317_(European)""PV73200 v7.4.6.r7317_(European)""PV73700 v9.5.3.r7317""PV73800 v9.5.5.r7317""PV76120 v8.5.4.r7317_(European)"Via HDMI to Onkyo TX-SR508 via HDMI to the tvAll connected by cat6 trough two linksys WRT320N`s to internet. pc WIN7 en laptop Win7 
|
| Tue Feb 09, 2010 8:05 pm |
|
 |
|
ybjlus
|
Nou dan ken ik der ook nog wel 1: Komt een oud vrouwtje bij de bank, ze zegt tegen de medewerker dat ze veel geld gaat storten maar dit alleen bij de bank directeur wil doen. Na veel gezeur mag ze toch het kamertje van de directeur naar binnen. De directeur vraag aan haar hoeveel wilt u storten? Waarop het vrouwtje antwoord: 1 miljoen euro en legt een zak met geld op tafel. Zo nieuwschierig als hij is vraagt de directeur: hoe komt u aan zoveel geld mevrouw?? Hierop antwoord ze, ik doe aan weddenschappen.... Wat voor weddenschappen vraagt de directeur op zijn beurt. Nou gewoon van alles zegt het vrouwtje, bijv. ik wed dat uw ballen niet rond zijn! De directeur moet hierom lachen en zegt nou dat zijn ze WEL hoor! En ze besluiten om voor 1 miljoen te wedden. Omdat het om zoveel geld gaat zegt de vrouw, morgen om 10 uur kom ik terug met mijn advocaat en leggen we alles op papier vast! Die avond ligt de directeur in bed en kan maar niet slapen, om het uur gaat hij voor de spiegel staan en voelt even aan zijn ballen en denkt nou morgen lekker makkelijk 1 miljoen verdienen! Zoals afgesproken staat het vrouwtje om 10 uur op de stoep bij de bank. Ze zetten alles op papier en het vrouwtje vraagt aan de directeur: Nou laat uw broek maar zakken.... Ze bekijken de ballen eens goed en het vrouwtje vraagt: Omdat het zoveel geld is, mag ik even voelen? Nou voor 1 miljoen mag dat wel zegt de directeur. En terwijl de vrouw aan het voelen is vraagt de directeur: waarom bonkt u advocaat met zijn hoofd tegen de muur?? Hierop andwoord het vrouwtje: Nou ik had met hem gewed voor 3miljoen dat ik om 10uur de ballen van een bankdirecteur in mijn handen zou hebben 
_________________ A.C.Ryan play on! HD mini Samsung PS50 B530 Philips LX600 Xbox 360
|
| Tue Feb 09, 2010 8:17 pm |
|
 |
|
Branwacht
|
DIKKE Die oude vrouwtjes toch..... Hey Dirk, kan jouw het schelen, maken we hier toch een auwehoer topic, moet kunnen toch ....... Ik mis alleen een tap, muziekje en een biertje in mijn hand, (lees kroeg) 
_________________ Playon!HD v7.0.6. "Playon!HD v7.0.6.r4107_(European)_ (1073DD)" via HDMI to Onkyo TX NR509 via HDMI to SAMSUNG 37D6320 all hearable tru, JAMO 28 fr.JAMO 18 cent,JAMO 1008 sub Al controlled with the Harmony One and my own fingers !!
|
| Tue Feb 09, 2010 8:24 pm |
|
 |
|
Dirk
|
haha, Nou ik wil natuurlijk wel de regels respecteren, maar ik geloof niet dat we die schenden als we het maar netjes houden, en dat doen we.  ik vind het gewoon fijn een topic als deze waar we elkaar wat beter leren kennen, en een grapje op z`n tijd posten. brengt ook een beetje leven in de brouwerij. we zijn tenslotte wel het grootste forum zowat hier in het nederlandse, en dat dan wel met de nodige luchtig heid. er moet zeker veel serieus gepost worden, maar een beetje relaxen als in een topic als deze is zeker niet verkeerd. juist door dit soort psoten tussendoor heb ik er juist zoveel lol in hier op het forum. dus blijf vooral posten hier  er is trouwens ook geen commentaar hoor, vroeg me alleen af of het wel kon vandaar, maar ik denk dat dat wel los zal lopen. vraag me af waar maarten het zo druk mee heeft, de tuin zal nog wel bevroren zijn hier wel tenminste, normaal ben ik al aan het verticuteren zo rond deze tijd, mischien heeft hij het daarom zo druk, de grond is nog te hard. haha, ik zal in ieder geval blij zijn als de lente weer begint, moet veel doen in mijn tuin, die is er vorig jaar goed bij in geschoten. maar ja hebben we dit jaar weer zat te doen. hoe is het daar ook allemaal al in het tuintje bezig? 
|
| Tue Feb 09, 2010 8:42 pm |
|
 |
|
Branwacht
|
Met het tuintje bezig......Mijn tuin staat kompleet op zijn kop.....ik heb van de herfst ongveer 40M3 zwarte grond ter ophooging en 20M3 zand ter plaatse van het nieuwe tuinhuis(je) mijn god dat was me een werk, nu straks een grasmat erin en klaar is branwacht.... Lekker BBqen met de maten van de brandweer die me geweldig geholpen hebben met die 60M3 zand en grond....kijk er nu al naar uit. En ja het mag voor mij ook direct lauw water regenen ! Opzouten met die Kou wat denk je dat dit doet met onze gasrekening, daar koop je straks mooi NIET een 21:9 TV voor. Ik vind dit ook een leuke afwisselig in al het ACRYAN en YAMJ geweld....Zouden we niet een chat riumte kunnen creeren, ach ik draaf weer door.... SCHRIK ! We lijken wel een stel wijven..... Laters Branwacht...
|
| Tue Feb 09, 2010 8:48 pm |
|
 |
|
Dirk
|
haha, daar heb ik een geldige verklaring voor ( tenminste ik dan, wat betreft die wijven).  haha ja ik heb hier twee BBq`s en wil toch ook wel weer aan de gang buiten. maar als ik nu te lang buiten blijf heb ik een gat in mijn onderbuik ipv hmm.......... eigen chat ruimte hoeft niet hebben we dit topic toch voor ? 
|
| Tue Feb 09, 2010 8:53 pm |
|
|