| Author |
Message |
|
jr_mac_ryan
|
 Re: 'AC Ryan Europe is failliet verklaard'
Ik weet genoeg. Ik wil een bijdrage leveren. Platform HD2 en mac OSX and linux experience JR
_________________ Imac 19" OSX Mountain LIon 10.8 Playon HD2 Firmware_Playon!HD2_PV73700_v9.5.3.r7716. (internal Disk HFS+ Ext3). Sd card (Ext3 + optware). Netgear WNDR 3700 Gb Router. Netgear 8 port Gb Switch. Ubuntu -> Virtual Box -> OSX. Ipad 2. Iphone.
|
| Tue Jul 31, 2012 7:26 pm |
|
 |
|
kraakie
Joined: Sat Oct 24, 2009 6:29 pm Posts: 8942 Location: Netherlands
|
vanhal wrote: Er is vast wel ergens een plaatsje op een forum te vinden, toch? Mpcclub.com (vast nog wel anderen) hebben een plekje voor AC Ryan players. Als de mods zouden blijven (vooral om het forum vrij van spam en gekke posts te houden, maar natuurlijk ook om te helpen) zou het zelfs op een apart forum kunnen. Mods, wat vinden jullie ervan? Of zag Kraakie de bui al hangen toen hij een paar dagen geleden de brui eraan gaf? Hoe dan ook, zo duur kan een beetje serverplek niet zijn. Ik sponsor graag. Ik ben gestopt omdat ik het prive te druk hebt. Ben pas geleden vader geworden en heel veel studeren voor mijn werk. Dat is niet te combineren Ik heb nog wel een blog maar die kost aanzienlijk minder tijd Ik zal ook proberen op die manier toch nog een beetje support te kunnen geven Blijft toch leuk  MIjn status als mod is nog niet opgeheven op dit forum maar dat schijnt iets technisch te zijn of er is niemand meer in NL bij Ryan die dit kan doen dus dat zal wel kwestie van tijd zijn.
_________________My latest music production released on 10-1-2012 !!! http://www.youtube.com/watch?v=Kaagnvz3CAsPlayon HD1/HD2/HD3 and MIni series//DVR-HD/ESSENTIAL/VEOLO BLOG, Latest tips Tricks Unreleased Firmwares News and Tutorials ! HTTP://ACRYANFAQ.BLOGSPOT.COM
|
| Tue Jul 31, 2012 8:05 pm |
|
 |
|
TheLD
|
Toch jammer. Ik zie altijd veel geklaag, maar geef mij van de tig merken Realtek players er 3 die met kop en schouders boven AC Ryan uit steken.
Zoals vanhal aangeeft zag je de laatste tijd wel de problemen aankomen. Ineens gehaast allerlei nieuwe produkten. Dit gedrag komt me helaas erg bekend voor...
|
| Tue Jul 31, 2012 8:33 pm |
|
 |
|
kraakie
|
Ben ook bang dat de nieuwe playon!hd3 player daar geen verandering in zal brengen helaas.
Deze is trouwens ontwikkeld door A.C. Ryan Singapore die nog wel actief is.
_________________My latest music production released on 10-1-2012 !!! http://www.youtube.com/watch?v=Kaagnvz3CAsPlayon HD1/HD2/HD3 and MIni series//DVR-HD/ESSENTIAL/VEOLO BLOG, Latest tips Tricks Unreleased Firmwares News and Tutorials ! HTTP://ACRYANFAQ.BLOGSPOT.COM
|
| Tue Jul 31, 2012 8:36 pm |
|
 |
|
Dirk
Joined: Sun Oct 25, 2009 1:41 pm Posts: 7227 Location: Tilburg, The Netherlands
|
overigens vind ik het zeer jammer dat mijn goede vriend wegens prive drukte helaas moet stoppen, zal hem als mede moderator erg missen, maar ik heb nog geen voornemen ook te stoppen en zal proberen ook weer actiever te worden hier, men heeft mij al maanden niet meer echt actief gezien hier wegens ziekte, maar zal mijn best doen, en we zien wel wat er gaat gebeuren. 
_________________"PV73100 v7.4.4.r7317_(European)""PV73200 v7.4.6.r7317_(European)""PV73700 v9.5.3.r7317""PV73800 v9.5.5.r7317""PV76120 v8.5.4.r7317_(European)"Via HDMI to Onkyo TX-SR508 via HDMI to the tvAll connected by cat6 trough two linksys WRT320N`s to internet. pc WIN7 en laptop Win7 
|
| Tue Jul 31, 2012 11:55 pm |
|
 |
|
kraakie
|
Het is helaas nu offcieel   A.C. Ryan Singapore is btw niet bankroet geen idee wat dit voor de europese markt betekend.
|
| Wed Aug 01, 2012 11:07 am |
|
 |
|
Andre
|
Tja met zoveel negatief geluid moest het wel gaan gebeuren, het blijft natuurlijk wel vervelend voor de mensen die er gewoon werken (dus niet de top die heeft het zelf veroorzaakt neem ik maar even aan.) en straks blij en uit gerust thuis komen van vakantie en dan de brief vinden of tijdens de vakantie het in de krant lezen weg vakantie.
Wens die mensen dan ook heel veel succes met het vinden van een nieuwe baan.
_________________ Zo weer een berg geld weg gegooid, de Playon HD wordt niet meer verder ontwikkelt bedankt AC!
|
| Wed Aug 01, 2012 12:03 pm |
|
 |
|
fab1979
|
Das lkkr zeg. Heb 10 dagen geleden mn PlayonHd2 bij saturn, gekocht. Na een week al geen support meer. Ben ik lkkr mee, wat nu....
|
| Wed Aug 01, 2012 12:52 pm |
|
 |
|
Andre
|
Tja niks anders dan hopen dat iemand het allemaal voort gaat zetten e.v.t met andere FW.
_________________ Zo weer een berg geld weg gegooid, de Playon HD wordt niet meer verder ontwikkelt bedankt AC!
|
| Wed Aug 01, 2012 12:58 pm |
|
 |
|
arjen
|
fab1979 wrote: Das lkkr zeg. Heb 10 dagen geleden mn PlayonHd2 bij saturn, gekocht. Na een week al geen support meer. Ben ik lkkr mee, wat nu.... Support gaat via Saturn. Dat is jouw leverancier. Mocht het apparaat niet voldoen of kapot gaan, moet je dit bij hun neerleggen. Ik vraag me trouwens af wat dit voor de domeinnaam acryan.com gaat betekenen. De naam is eigendom van ACRyan Europe BV, met als contactpersoon Harro. Officieel zal dit nu ook onder de curator gaan vallen en zal ACRyan Signapore dit moeten kopen voor een mooi bedrag...
|
| Wed Aug 01, 2012 1:41 pm |
|
|