| Author |
Message |
|
FrVoets
|
 Re: Firmware 7317 verbeterd 7-2-2012
Wie kan mij vertellen of het Wifi gedeelte werkt op deze Firmware ? Heb de originele Wifi dongel, maar op voorgaande firmware's werkt deze niet meer.
|
| Sat Mar 03, 2012 11:19 am |
|
 |
|
kalebatje
|
Hoi bij werkt het prima, heb je de Samba wel aanstaan ?????
|
| Sat Mar 03, 2012 11:37 am |
|
 |
|
Marduk
|
Waarom, kan AC Ryan niet een foutloze update maken? Het forum stroomt over van klachten hierover!
Tjonge jonge jonge...wat een lozers bij dat bedrijf!!! Breng toch eens een update uit zonder die *piep*bugs! Ik heb enorm spijt van de aankoop van een AC Ryan en zal deze dan ook bij iedereen afraden!! Wat een waardeloos apparaat zeg!
|
| Sun Mar 11, 2012 2:35 pm |
|
 |
|
kraakie
Joined: Sat Oct 24, 2009 6:29 pm Posts: 8937 Location: Netherlands
|
Marduk wrote: Waarom, kan AC Ryan niet een foutloze update maken? Het forum stroomt over van klachten hierover!
Tjonge jonge jonge...wat een lozers bij dat bedrijf!!! Breng toch eens een update uit zonder die *piep*bugs! Ik heb enorm spijt van de aankoop van een AC Ryan en zal deze dan ook bij iedereen afraden!! Wat een waardeloos apparaat zeg! Je kan hem ook verkopen je bent niet verplicht om hem te houden. Elk apparaat heeft zijn bugs en kuren. Ac ryan is daar geen uitzondering in. Ik heb een dvr en een hd2 en die werken prima voor de dingen die ik er mee doe. Als die bij jouw niet doet wat je er van verwacht dan kun je hem als je hem niet zo lang hebt terugsturen en geld terug eisen Of verkopen en ander merk kopen En graag in vervolg iets nettere taal aub op het forum
_________________My latest music production released on 10-1-2012 !!! http://www.youtube.com/watch?v=Kaagnvz3CAsPlayon HD1/HD2/HD3 and MIni series//DVR-HD/ESSENTIAL/VEOLO BLOG, Latest tips Tricks Unreleased Firmwares News and Tutorials ! HTTP://ACRYANFAQ.BLOGSPOT.COM
|
| Tue Mar 13, 2012 2:33 pm |
|
 |
|
Marduk
|
Jou reactie slaat werkelijk nergens op! En hoezo nettere taal. Eén woordje gecensureerd! Kom op zeg!
Heb je het forum wel gelezen? Klachten/ontevreden/problemen/updates die niets updaten ...etc etc AC Ryan heeft gewoon gefaald! Ze brengen verdorie (oeps...mag deze taal wel?) een pracht stukje hardware op de markt maar de software, welke net zo belangrijk is, is waardeloos!
Jou oplossing is...verkopen. Ik verkoop geen onbehoorlijke producten aan iemand anders. Jij zou dat, gezien je reactie, wel doen....daar ben jij dan niet zo netjes in! Jij hoeft mij overigens niet te vertellen wat ik wel en niet verplicht ben! Ik ga niet iemand anders geld afhandig maken door dit (piep) product te verkopen!
Oplossing ligt toch echt bij AC Ryan! Goeie update!
Nee...m'n volgende player zal ZEKER geen AC Ryan meer zijn! Ben enorm gefrustreerd geworden door deze mediaplayer en z'n ondersteuning! Dus val mij niet aan!
=========================================== Je kan hem ook verkopen je bent niet verplicht om hem te houden.
Elk apparaat heeft zijn bugs en kuren.
Ac ryan is daar geen uitzondering in.
Ik heb een dvr en een hd2 en die werken prima voor de dingen die ik er mee doe.
Als die bij jouw niet doet wat je er van verwacht dan kun je hem als je hem niet zo lang hebt terugsturen en geld terug eisen
Of verkopen en ander merk kopen
En graag in vervolg iets nettere taal aub op het forum[/quote]
|
| Wed Mar 14, 2012 11:48 pm |
|
 |
|
kraakie
|
Ik geef alleen aan wat je kan doen.
Ik zeg niet dat je het moet doen.
En wat betreft je taal er zijn regels op dit forum.
Daar ben je mee accoord gegaan toen je registreerde.
_________________My latest music production released on 10-1-2012 !!! http://www.youtube.com/watch?v=Kaagnvz3CAsPlayon HD1/HD2/HD3 and MIni series//DVR-HD/ESSENTIAL/VEOLO BLOG, Latest tips Tricks Unreleased Firmwares News and Tutorials ! HTTP://ACRYANFAQ.BLOGSPOT.COM
|
| Thu Mar 15, 2012 8:42 am |
|
 |
|
Edmoor
|
Gisteren de Firmware 7317 geïnstalleerd vanwege het strepenprobleem bij de thumbnails. Dit probleem is inderdaad opgelost maar een nieuw probleem dat ik veel vervelender vind is hiermee wel geïntroduceerd.
Als ik nu namelijk een DVD of MKV vanaf het netwerk afspeel en ervoor kies om de map af te spelen, komt het regelmatig voor dat de speler dusdanig hangt dat ik de stroom eraf moet halen. Dit komt ook voor als ik tijdens het afspelen van de film op de Return knop druk om terug te gaan naar de browser.
Ik neem het strepenprobleem wel voor lief en zet de vorige firmware weer terug. Daarnaast wil ik nog wel even kwijt dat ik mijn AC Ryan PlayonHD2 een fantastisch apparaat vind ondanks dat dit soort dingen weleens optreden.
|
| Sun Mar 18, 2012 1:06 pm |
|
 |
|
kraakie
|
In de firmware zit ook een hdd scan optie
Om fouten op de hdd te fixen
Even naar setup en dan system en dan scan hdd for errors
|
| Mon Mar 19, 2012 10:42 am |
|
 |
|
roerbakeitje
|
@edmoor dit was mij ook opgevallen . Wat er volgens mij gebeurt is dit. Jij druk op home tijdens een grote zware film. De Ryan gaat op dat moment tegelijk zijn home menu opbouwen en blijkbaar files zoeken. Op de HDD om die net toegevoegd bij te werken. Het lijkt er op dat hij dan wat gegevens verlies. Of het niet aan kan.
Kan het mis hebben probeer het zelf eens en kijk.
|
| Mon Mar 19, 2012 8:02 pm |
|
 |
|
Edmoor
|
Je zou best gelijk kunnen hebben maar ik ga daar niet naar zoeken omdat het in de vorige firmware allemaal prima werkte met dezelfde film typen. Het gebeurd bij mij bij het afspelen van zowel DVD's, MKV's als Blu-rays. Ook maakt het kennelijk niet uit of deze vanaf de interne hard-disk of van het netwerk worden afgespeeld.
@kraakie: Ik heb een interne hard-disk van 2 TB en in het netwerk een NAS van 2x2 TB. Ook wordt afgespeeld vanaf een share op mijn PC en het probleem doet zich overal vandaan voor. Je suggestie is prima maar zal geen soelaas bieden naar mijn mening. Ik ga er vanuit dat het probleem in de nieuwe firmware zit.
|
| Sat Mar 24, 2012 12:15 pm |
|
|