| Author |
Message |
|
Duivels
Joined: Tue Oct 05, 2010 9:35 pm Posts: 4299 Location: Netherlands
|
 Re: Dutch Chat!
Heerlijk om gepensioneerd te zijn. Kan je dat allemaal zonder dikke boeken en dwang van examens in de praktijk oppikken en vooral alleen dat wat je nodig hebt.
_________________ Evert
Playon!HD Mini Firmware 7317 modified [192.168.178.3] PC Windows 7-64 SP1 [192.168.178.DHCP] PC Windows 7-64 SP1 + Virtual XP SP3 [192.168.178.DHCP] Fritz!Box 7390 [192.168.178.1] Seagate BlackArmor 400 4 x 3TB in RAID-5 [192.168.178.2]
|
| Wed Jan 25, 2012 9:12 pm |
|
 |
|
mderijke
Joined: Wed Dec 16, 2009 12:37 am Posts: 205 Location: Kruisland
|
Een man komt een dag vroeger dan voorzien terug van zakenreis. Hij neemt een taxi om naar huis te rijden. Bij zijn huis aangekomen vraagt hij aan de chauffeur van de taxi om getuige te zijn daar hij denkt dat zijn vrouw hem bedriegt. De taxichauffeur neemt het aanbod aan tegen betaling van 150 Euro. Zij gaan stil het huis binnen en openen voorzichtig de deur van de slaapkamer. De man trekt de deken van het bed en betrapt zijn vrouw met haar minnaar. Rood van woede trekt de man zijn pistool en houdt het tegen het hoofd van de minnaar. Zijn vrouw huilt en roept: "schiet niet, schiet niet! Ik heb je belogen, ik heb nooit geërfd van mijn tante" Hij heeft de Ferrari betaald en onze boot aan zee. Ook alle tickets voor de voetbalwedstrijden waar jij zo graag naar toe ging ! Hij betaalt zelfs al onze belastingen !!
De man, volledig van de kaart, laat zijn pistool zakken en vraagt aan de taxichauffeur: “Wat zou jij in mijn plaats doen ?”
“Ik” zegt de taxichauffeur, “ik zou vlug die deken over hem leggen ,zodat hij geen kou vat !”
_________________POHD 1Tb, V7.0.6. r4824 Playon HD USB WLAN Sony HTD-780SS set (STR-KS1300 receiver with RDR-HX780 HDD recorder) Philips 42"PFL7603 Full HD Controlled by Logitech Harmony One 
|
| Fri Jan 27, 2012 11:48 am |
|
 |
|
mderijke
|
Een vrouw had een geheime affaire – met een zekere Willem - terwijl haar man op het werk was. Op een dag lag ze met Willem in bed, toen ze plotseling haar man's auto de oprit op hoorde komen. “O mijn God, haast je! Grijp je kleren.”, riep ze naar Willem, “en spring uit het raam, mijn man komt thuis.” Willem zei:”Ja, maar ik kan niet uit het raam springen, het regent!” “Joh, die regen is je minste zorg! Als hij ons beiden ziet, vermoordt hij ons!” Dus de minnaar pakt zijn kleren en springt uit het raam en begon te rennen.. Onder het rennen ontdekte hij al snel dat hij midden in de jaarlijkse stadsmarathon terecht was gekomen. Dus hij besloot maar mee te rennen tussen de 300 anderen. Willem was nog steeds naakt, met z'n kleren onder zijn arm.. Na een tijdje kwam een marathonloper naast hem rennen en vroeg: “Ren je altijd naakt?” De man:”Jazeker, het voelt geweldig, je voelt de lucht langs je huid waaien tijdens het rennen.” Een andere marathonloper kwam naast hem rennen en vroeg: “Draag je altijd je kleren onder je arm tijdens het rennen?” De man: “Jazeker, dan kan ik me aan het einde van de marathon direct aankleden en in mijn auto naar huis rijden.” Toen kwam een derde marathonloper naast hem rennen en vroeg: “Heb je altijd een condoom om als je aan het lopen bent?”
Willem zei : “Alleen als het regent."
_________________POHD 1Tb, V7.0.6. r4824 Playon HD USB WLAN Sony HTD-780SS set (STR-KS1300 receiver with RDR-HX780 HDD recorder) Philips 42"PFL7603 Full HD Controlled by Logitech Harmony One 
|
| Fri Jan 27, 2012 12:06 pm |
|
 |
|
kraakie
Joined: Sat Oct 24, 2009 6:29 pm Posts: 8941 Location: Netherlands
|
Hahah geniaal 
_________________My latest music production released on 10-1-2012 !!! http://www.youtube.com/watch?v=Kaagnvz3CAsPlayon HD1/HD2/HD3 and MIni series//DVR-HD/ESSENTIAL/VEOLO BLOG, Latest tips Tricks Unreleased Firmwares News and Tutorials ! HTTP://ACRYANFAQ.BLOGSPOT.COM
|
| Fri Jan 27, 2012 12:59 pm |
|
 |
|
Dirk
Joined: Sun Oct 25, 2009 1:41 pm Posts: 7227 Location: Tilburg, The Netherlands
|
Hallo Heren  ja idd een "griepje" gisteren maar even naar de huisarts geweest, werd gelijk naar het ziekenhuis doorverwezen en heb daar de hele dag gelegen, ik had een hartslag van 136 die normaal 84 zou moeten zijn. gelukkig is er niets ernstigs gevonden (longeembolie, of cardiologisch probleem) schijnbaar kan mijn lichaam zo`n simpel griepje niet meer goed aan, en moet dan hard werken om de virus aan te vechten, en dit gaat dan gepaard met een te hoge hartslag. nadat deze weer enigsinds in orde was en alle uitslagen (bloed, foto`s etc.) negatief waren mocht ik rond 17:30 uur weer naar huis.  Ps: Maarten leen een mopje van je ze zijn weer goed  ohja er is nooit iemand te oud om te leren 
_________________"PV73100 v7.4.4.r7317_(European)""PV73200 v7.4.6.r7317_(European)""PV73700 v9.5.3.r7317""PV73800 v9.5.5.r7317""PV76120 v8.5.4.r7317_(European)"Via HDMI to Onkyo TX-SR508 via HDMI to the tvAll connected by cat6 trough two linksys WRT320N`s to internet. pc WIN7 en laptop Win7 
|
| Sat Jan 28, 2012 10:07 am |
|
 |
|
mderijke
|
Dirk,
Goed om te horen dat je weer uit het ziekenhuis bent, de afgelopen twee weken twee maal één dag op dagverpleging gelegen, je moet daar toch niet te vaak komen, is niet goed.............. . Leen gerust een moje, daar zijn ze voor......
Maar goed, hier is ook alles in orde. Catheterisatie is afgelopen week geweest (een week eerder werd deze op het laatste moment afgezegd wegens een defect) en daar kwam gelukkig geen probleem uit naar voren, nog wel voorlopig aan de medicijnen.
|
| Sat Jan 28, 2012 1:29 pm |
|
 |
|
mderijke
|
De Janssen's hadden geen kinderen en besloten een donor te zoeken om moeder Janssen te bevruchten en zo hun gezin te starten.
Op de dag dat de donor langs zou komen, moest meneer Janssen op zijn werk zijn. Dus hij kuste zijn vrouw en zei: 'Ik ga ervandoor, die meneer zal hier snel zijn.'
Een half uur later kwam heel toevallig een deur-tot-deur babyfotograaf langs, en belde aan. 'Goedemorgen, mevrouw. U kent me niet, maar ik ben hier om ...
'Oh, je hoeft niets uit te leggen hoor. Ik verwachtte je al,' onderbrak mevrouw Janssen hem.
'Werkelijk?' vroeg de fotograaf. 'Nou, prima! Mijn specialiteit zijn baby's.'
'Dat hoopten mijn man en ik al. Kom alsjeblieft binnen en ga zitten.' uhum. Waar gaan we precies beginnen?' vroeg mevrouw Janssen blozend.
'Laat alles maar aan mij over, mevrouw. Meestal doe ik er eerst twee in de badkuip, één op de bank, en soms nog een paar op het bed.Vaak is de vloer in de huiskamer ook leuk. Dan heb je een groter oppervlak.'
'Badkuip, huiskamer vloer? Geen wonder dat het niet werkte voor mij en Harry.'
'Nou, mevrouw, niemand kan het in één keer goed doen.Maar als we verschillende posities proberen, en ik schiet van zes of zeven verschillende hoeken, dan weet ik zeker dat U tevreden zal zijn over de resultaten.'
'Ik hoop dat we dit snel achter de rug hebben,' piepte mevrouw Janssen.
'Mevrouw, in mijn soort werk, moet een man zijn tijd nemen. Het kan makkelijk binnen vijf minuten, maar dan weet ik zeker dat U daar niet tevreden over zal zijn.'
'Ik weet het wel zeker! !' riep mevrouw Janssen uit.
De fotograaf opende zijn koffer en pakte zijn album met baby foto's. 'Deze is gemaakt op de bovenkant van een dubbeldekker bus midden in Antwerpen.'
'Mijn God! !', riep mevrouw Janssen uit, aan haar zakdoek plukkend.
'En deze tweelingen zijn bijzonder goed gelukt, er rekening mee houdend dat de moeder nogal moeilijk deed.' De fotograaf gaf haar de foto. 'Moeilijk?' vroeg mevrouw Janssen.
'Ja, helaas wel. We moesten uiteindelijk naar het stadspark om het voor elkaar te krijgen. Overal om ons heen stonden mensen te dringen om het maar goed te kunnen zien.
'Te dringen?' vroeg mevrouw Janssen, haar ogen open van verbazing.
'Ja........ ' vertelde de fotograaf.'....... en voor langer dan drie uur! Het mens bleef maar schreeuwen en commentaar geven. Ik kon me amper concentreren. Toen begon het donker te worden en moest ik het snel afwerken. Toen er uiteindelijk eekhoorntjes aan mijn gereedschap gingen knabbelen,moest ik alles wel weer snel terug stoppen.'
Mevrouw Jansen leunde naar voren. 'U bedoelt dat ze werkelijk aan uw uhum gereedschap knabbelden?'
'Ja zeker. Nou mevrouw, als U er klaar voor bent, zal ik de standaard opzetten, zodat we aan de slag kunnen.'
'Standaard? ? 'Mevrouw Janssen keek nu ontzettend bezorgd.
'Ja natuurlijk, ik heb de standaard nodig om mijn Canon op te laten rusten. Hij is veel te groot voor mij om vast te houden wil ik goed kunnen schieten 'Mevrouw? Mevrouw? . Goeie God, ze is flauwgevallen! ! Zou ik iets verkeerds gezegd hebben?
|
| Sat Jan 28, 2012 1:34 pm |
|
 |
|
langen
Joined: Fri Nov 27, 2009 5:12 pm Posts: 772 Location: in ut zuiden
|
_________________ Streaming from 3TB Raid 5 VShpere ESX5i W2K8R2 Srv by Cat5e to POHD P+ v7.4.4.r7317 with 2 TB HD HDMI to Onkyo TX-NR515 to 47"LG LM 640S
Try to hack me. My IP = 127.0.0.1
|
| Sat Jan 28, 2012 9:33 pm |
|
 |
|
Dirk
Joined: Sun Oct 25, 2009 1:41 pm Posts: 7227 Location: Tilburg, The Netherlands
|
_________________"PV73100 v7.4.4.r7317_(European)""PV73200 v7.4.6.r7317_(European)""PV73700 v9.5.3.r7317""PV73800 v9.5.5.r7317""PV76120 v8.5.4.r7317_(European)"Via HDMI to Onkyo TX-SR508 via HDMI to the tvAll connected by cat6 trough two linksys WRT320N`s to internet. pc WIN7 en laptop Win7 
|
| Mon Jan 30, 2012 2:22 am |
|
 |
|
kraakie
Joined: Sat Oct 24, 2009 6:29 pm Posts: 8941 Location: Netherlands
|
Dirk wrote: Hallo Heren  ja idd een "griepje" gisteren maar even naar de huisarts geweest, werd gelijk naar het ziekenhuis doorverwezen en heb daar de hele dag gelegen, ik had een hartslag van 136 die normaal 84 zou moeten zijn. gelukkig is er niets ernstigs gevonden (longeembolie, of cardiologisch probleem) schijnbaar kan mijn lichaam zo`n simpel griepje niet meer goed aan, en moet dan hard werken om de virus aan te vechten, en dit gaat dan gepaard met een te hoge hartslag. nadat deze weer enigsinds in orde was en alle uitslagen (bloed, foto`s etc.) negatief waren mocht ik rond 17:30 uur weer naar huis.  Ps: Maarten leen een mopje van je ze zijn weer goed  ohja er is nooit iemand te oud om te leren  Sterkte Dirk lekker uitgriepen staan genoeg films op je hdd om de griep door te komen 
_________________My latest music production released on 10-1-2012 !!! http://www.youtube.com/watch?v=Kaagnvz3CAsPlayon HD1/HD2/HD3 and MIni series//DVR-HD/ESSENTIAL/VEOLO BLOG, Latest tips Tricks Unreleased Firmwares News and Tutorials ! HTTP://ACRYANFAQ.BLOGSPOT.COM
|
| Mon Jan 30, 2012 8:51 am |
|
|