View unanswered posts | View active topics It is currently Wed Jun 19, 2013 7:03 pm

Reply to topic  [ 57 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Firmware 2901 met youtube + zoeken in youtube 
Author Message

Post Re: Firmware 2901 met youtube + zoeken in youtube
Heb de beta firmware erop gezet. Werkt echt top. Vooral de feeds zijn super uitgebreid. Zoekfunctie in YouTube is ook goed. De rest moet ik nog uitproberen maar dat gaan jullie horen. De vraag in mijn vorige post blijft nog wel staan.

Tue Jan 12, 2010 9:37 pm
Profile

"Inderdaad er is het een en ander veranderd in de voorwaarden van YOUTUBE, en het schijnt niet meer te mogen ! heb ik elders op het forum gelezen....

Nu kan het weer wel....DUS"

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maar waarom kon het team niet de keuze (en vele andere uitbreidingen) bij Youtube invoeren, en die buitenstaander wel. Misschien moet deze persoon in het team worden opgenomen? Zijn aangepaste firmware werkt buitengewoon goed! En dat is wel opvallend. Soms krijg ik het idee, mee te doen aan een psychologisch test, waarin de testpersonen tot het uiterste worden getergd, om hun vermogen om tegenslagen te verwerken, te onderzoeken.

Thu Jan 14, 2010 3:36 pm
Profile

birdiezz wrote:
"Inderdaad er is het een en ander veranderd in de voorwaarden van YOUTUBE, en het schijnt niet meer te mogen ! heb ik elders op het forum gelezen....

Nu kan het weer wel....DUS"

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maar waarom kon het team niet de keuze (en vele andere uitbreidingen) bij Youtube invoeren, en die buitenstaander wel. Misschien moet deze persoon in het team worden opgenomen? Zijn aangepaste firmware werkt buitengewoon goed! En dat is wel opvallend. Soms krijg ik het idee, mee te doen aan een psychologisch test, waarin de testpersonen tot het uiterste worden getergd, om hun vermogen om tegenslagen te verwerken, te onderzoeken.

Dev team had het zelfs allemaal klaarstaan maar aangezien de voorwaarden en het comercieel gebruik van de google youtube api veranderd is mag het dus niet meer gebruikt worden zonder licensie/toestemming

Wat ongetwijfeld weer een hoop geld gaat kosten.
Het is ook maar de vraag of ac ryan als bedrijf zijnde die hacked firmwares mag toestaan op zijn website
Denk aan klachten van google of zelfs strafzaken
Zolang er nog geen klachten zijn zie ik denk ik geen probleem maar dat zou wel eens kunnen veranderen.

En je kan wel zeggen regel dan toestemming als dit te duur wordt of de prijs van een Playon!hd ineens met 100 euro omhoog gaat ben je ook niet blij.
Dus geniet nog maar van je hacked frimware en hopelijk knutselt de community eroplos ;)

HTTP://ACRYANFAQ.BLOGSPOT.COM

Thu Jan 14, 2010 4:01 pm
Profile

birdiezz wrote:
Maar waarom kon het team niet de keuze (en vele andere uitbreidingen) bij Youtube invoeren, en die buitenstaander wel. Misschien moet deze persoon in het team worden opgenomen? Zijn aangepaste firmware werkt buitengewoon goed! En dat is wel opvallend.

Dat lijkt me nog al logisch ! Het dev team moet zich aan de regels houden, en een illegale frimware doet dat niet vandaar dat die firmware dan ook illegaal genoemd wordt. Dat is namelijk de definitie van illegaal, iets doen wat eigenlijk niet mag.............

kraakie wrote:
Dev team had het zelfs allemaal klaarstaan maar aangezien de voorwaarden en het comercieel gebruik van de google youtube api veranderd is mag het dus niet meer gebruikt worden zonder licensie/toestemming

Zie hier wat ik bedoel...... :stepout:

LAters

Thu Jan 14, 2010 6:20 pm
Profile

Het werkt super hier zeg.
En wat snel ook.
Alles draait als een zonnetje.
;)

Fri Jan 15, 2010 3:22 pm
Profile

deze fw is super, eigenlijk werkt alles. maar in de vorig fw v7.06.r2388 kon ik feeds toevoegen zoals http://www.nu.nl/feeds/rss/algemeen.rss, ik kan echter nu geen feeds meer toevoegen. ligt dit nu aan mij of klopt dit?

Mvr groet gil

Sat Jan 16, 2010 1:59 pm
Profile

Deze firmware is inderdaad geweldig.. Vooral de trailers.. Voor zover ik nu kan zien werkt alles perfect. Geen problemen hier.

:grinning:

Sat Jan 16, 2010 6:24 pm
Profile

Goedemorgen PlayonHD gebruikers!
Thank You very much for this good FW. Adds a lot of fun to this wonderful apparatus. :D

OK, now it`s done.( my first post here :grinning: ).

Thu Jan 21, 2010 4:22 pm
Profile

Hi all, the youtube search function and other functions works great! TY!

Wed Jan 27, 2010 3:41 pm
Profile

Hallo luitjes, heb alles netjes geinstaleerd, krijg wel de plaatjes en het nieuws maar filmpjes worden niet afgespeeld..krijg dan de melding "can not play this media" wie kan me helpen ?

Sat Feb 20, 2010 1:14 pm
Profile
Reply to topic   [ 57 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next