Hallo allemaal Ik heb mijn AC Ryan aangesloten op het netwerk. In het netwerk hangen meerdere apparaten, zoals pc's en satelietontvangers. Allemaal zijn ze continue beschikbaar voor elkaar.
Met de AC Ryan echter niet. Als ik de AC Ryan aanzet, dan kan ik niet connecten met de shares op het netwerk. Daarvoor dien ik de netwerkkaart van mijn pc, waar de shares op staan te restarten. Zo gedraagt de AC Ryan zich zowel bij Fix IP en DHCP.
Iemand een oplossing zodat ik niet iedere keer mijn netwerkkaart op de pc moet uit en aanzetten??
Mon May 03, 2010 5:36 pm
Dirk
Joined: Sun Oct 25, 2009 1:41 pm Posts: 7227 Location: Tilburg, The Netherlands
Re: netwerk
hoi mischien dat je aan dit topic wat hebt, lees ook de volgende vijf posts in dat topic eens door.
Helaas Dirk bedankt voor je tip. Maar mijn netwerk functioneert. Ben trouwens Microsoft gecertificeert, dus de basis van een Netwerk opzetten is niet het probleem. Het probleem is meer dat kennelijk de AC Ryan op de een of andere manier een signaaltje nodig heeft om het netwerk te kunnen zien. Sterker nog! Zien ik de shares niet, dan is de AC Ryam vanaf mijn werkstation gewoon te pingen
Mon May 03, 2010 6:06 pm
Dirk
Joined: Sun Oct 25, 2009 1:41 pm Posts: 7227 Location: Tilburg, The Netherlands
Re: netwerk
het was goed bedoeld
en overigens je zult niet de laatste zijn die eens een stapje vergeet, in zo`n setup een keer overheen lezen kan nooit kwaad.
maar laat weten of het nog lukt.
ben eigenlijk wel benieuwd waar je probleem dan zit.
Helaas Dirk bedankt voor je tip. Maar mijn netwerk functioneert. Ben trouwens Microsoft gecertificeert, dus de basis van een Netwerk opzetten is niet het probleem. Het probleem is meer dat kennelijk de AC Ryan op de een of andere manier een signaaltje nodig heeft om het netwerk te kunnen zien. Sterker nog! Zien ik de shares niet, dan is de AC Ryam vanaf mijn werkstation gewoon te pingen
kan je met de pohd wel bij je films/muziek dmv uPnP als je een dlna media server (windows media player 11 of XBMC) hebt draaien?
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum