| Author |
Message |
|
mderijke
Joined: Wed Dec 16, 2009 12:37 am Posts: 205 Location: Kruisland
|
 Dutch Chat!
Edit By: Dirk, welkom idereen, hier een post die tot stand gekomen is na het splitsen van "Playonhd! creëert behoefte". waar we veel lol hebben met elkaar en waar we proberen elkaar wat beter te begrijpen. natuurlijk ook met de nodige grappen en grollen, maar ook met serieuze zaken. de bedoeling is om dat hier voort te zetten, en we hopen dat er steeds meer members erbij komen. We stellen het wel op prijs dat het gezellig blijft, dus geen ergenissen over en weer en geen verwijten naar andere, gewoon een informeel stukje om te relaxen.
 azalin wrote: Alleen geen geld. En de geldboom is doodgegaan met de vorst. Volgens mij heeft mijn aanstaande vrouw de boom wat kapot gemaakt ... als je begrijpt wat ik bedoel  Tsja, als je gek bent op gadgets, dan is een vrouw niet altijd handig (ik heb pas 30 jaar ervaring hoor........  ) Maar goed, ze heeft d'r eigen map op de Playon!HD. Die vul ik regelmatig met "verzoeknummers". Zij blij, ik m'n "speeltje".......... Maarten
_________________POHD 1Tb, V7.0.6. r4824 Playon HD USB WLAN Sony HTD-780SS set (STR-KS1300 receiver with RDR-HX780 HDD recorder) Philips 42"PFL7603 Full HD Controlled by Logitech Harmony One 
Last edited by Dirk on Wed Feb 10, 2010 6:22 pm, edited 1 time in total.
split from other topic in dutch forum
|
| Sun Jan 10, 2010 12:59 am |
|
 |
|
azalin
|
 Re: Playon!HD creëert behoefte