View unanswered posts | View active topics It is currently Mon Sep 22, 2014 1:09 am

This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 8 posts ] 
 Ondertiteling 3d sbs. 
Author Message

Gercyn wrote:
Als ik een sbs 3d film afspeel via de AC yan dan is de ondertiteling gescheiden in links en recht en staat dus niet centraal onder in beeld. Is dit met de ryan te veranderen of ligt dat aan de film of aan de 3d tv. Als het met de ryan opgelost kan worden dan graag een advies.

De ondertitels zullen ook 3d gesubtitled moeten zijn

Google maar eens op 3d subtitler

Thu Dec 22, 2011 4:54 pm
Profile

Helaas niet ik heb geen 3d tv waar ik het op kan testen

Tue Jan 10, 2012 3:31 pm
Profile

Dit werkte voor mij (Playon!DVR-HD):

1) converteer de .srt ondertitels naar .sup met 3DSubtitler (videohelp.com/tools/3DSubtitler). Java Runtime moet ervoor geïnstaleerd zijn. Je kan hier kiezen welk lettertype en welke kleur, grootte etc.. Verdient wat tweaking naar eigen voorkeur.

2) Gebruik tsMuxer (videohelp.com/tools/tsMuxeR) om er een Bluray folder van te maken. Doe dit door de .mkv en de .sup te 'adden', output op 'bluray disk' te zetten en een output folder te selecteren. Click op 'start muxing'.

3) In de output folder die je hebt geselecteerd zie je nou 2 folders staan genaamd ´BDMV´ en ´CERTIFICATE´. Deze 2 folders moet je samen in een .iso image/bestand zetten. Dat kan met bijvoorbeeld PowerISO (videohelp.com/tools/PowerISO). Het .iso bestand kan door de AC Ryan speler afgespeeld worden, en kan worden herkent door de YAMJ jukebox.

4) tv instellen op 3D modus ´naast elkaar´ en de subs zouden gewoon weergegeven moeten blijven worden in plaats van verschuiving.

Tue Feb 21, 2012 4:18 pm
Profile
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 8 posts ]