View unanswered posts | View active topics It is currently Tue Sep 23, 2014 9:19 am

This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 62 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next
 playon werkt niet met windows 7 
Author Message
Ik heb vandaag de definitive windows 7 geinstaleerd maar ik kan mijn films niet meer vinden ik zie wel de map maar niet de inhoud.
is hier wat aan te doen ?????
Verder zou ik het erg fijn vinden als er meer internet toepassingen op de playon komen
zoals youtube en flickr en downloaden met usenet nieuwsgroepen zou helemaal het einde zijn.

groeten Leo :grinning:

Tue Sep 15, 2009 11:05 pm

Hi geronnimo,

Heb je in je Systeem instellingen de Samba extensie al geprobeerd opnieuw op te starten? In veel gevallen worden alle bestanden dan weer zichtbaar.

Implementatie van Youtube, uitzendgemist etc, wordt aan gewerkt maar we hebben nog geen exacte datum wanneer dat in de firmware zit.

NOTE: Please do not send me any PM or contact me on MSN. I do no longer work for AC Ryan, neither do I want to be associated with current AC Ryan management. Please contact AC Ryan support for your questions.

Fri Sep 18, 2009 4:55 pm
Profile
Ik heb samba opnieuw gestart maar dat helpt niet, ik krijg steeds LOGON FAILS met windows 7, met vista geen problemen. Ik heb de laatste nieuwe firmware erin gezet, kan het hieraan liggen ???

Sat Sep 19, 2009 4:50 pm
Dit heeft toch zeker ook wel iets te maken met de laatste firmware...ik heb dat probleem ook sinds de update. Zelfs met windows xp...soms ziet hij de workgroup wel, maar meestal niet.

Ik heb hem gedowngrade naar de firmware van augustus en dan heb ik geen enkel probleem met network browsen...

Mon Sep 21, 2009 8:12 am
Maar geld dat ook voor wondows 7 of alleen voor vista ?????

Mon Sep 21, 2009 12:28 pm
Guest account aanzetten op windows 7 misschien ?

Fri Sep 25, 2009 12:34 pm
sjoerdw wrote:
Guest account aanzetten op windows 7 misschien ?

ik begrijp hieruit dat het bij jouw wel werkt met windows 7 ???
laat eens weten.
groeten

Fri Sep 25, 2009 10:34 pm
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 62 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next