Ik heb problemen met het vooruitspoelen van een video. Normaal kan dit x 32, bij deze video slechts x2, druk ik nog een keer dan gaat de video weer in normaal tempo afspelen.
Heb een AC Ryan Playon! HD versie 1 met firmware 7.3.4 R 4824 (heb nieuwere firmware versies geprobeert, maar die waren zeer traag in de menu's).
Bij andere video's heb ik dit niet, als ik die vooruit wil spoelen dan kan dat met maximaal 32 x. Ook de bewuste video heb ik ooit met 32 x vooruit kunnen spoelen, maar nu opeens niet meer. Waar zou dat aan kunnen liggen?
EDIT: het bewuste bestand is overigens een .mkw bestand, geen idee of dat nog van belang is
P.S.: Kan iemand mij argumenen geven waarom ik zou moeten overstappen naar de versie 2? Mijn versie 1 model voldoet nog prima, maar als er genoeg redenen zijn wil ik best een nieuwe kopen

En stel: ik koop versie 2. Kan de harde schijf die ik nu in versie 1 heb daar zonder problemen in overgezet worden (dus zonder dat deze weer in de Playon HD2 geformatteerd moet worden?)