|
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
MrTrippel
Joined: Mon Nov 08, 2010 11:14 am Posts: 6 Location: Oss Netherlands
|
 De mogelijkheden
Hallo AC RYAN vrienden, ik heb sinds zaterdag een play on HG met een samsung HD van 1.5 TB. Nu heb ik voor deze media player een WD HD TV gehad en was daar op zich erg tevreden over. Nu zou ik graag van jullie weten mits jullie me daar mee willen helpen, wat ik nou allemaal met deze player kan en welke firmware ik hier voor nodig heb.
Heel erg bedankt dat jullie me willen helpen en dat jullie er tijd voor vrij maken
Grtzz Alex
_________________ SINDS 6 NOVEMBER EEN TROTSE EIGENAAR VAN EEN AC RYAN PLAY ON HD MET EEN SAMSUNG 1.5 TB HARDDISC !!
|
| Mon Nov 08, 2010 11:41 am |
|
 |
|
Bartjan
|
 Re: De mogelijkheden
Hoi Alex, Voor de specs en mogelijkheden, kijk even op de info site: http://www.playonhd.com/nl/#infoDe firmware die je nu het beste kan gebruiken is versie 4368, zie hiervoor de firmware topics: viewforum.php?f=44
|
| Mon Nov 08, 2010 12:03 pm |
|
 |
|
MrTrippel
Joined: Mon Nov 08, 2010 11:14 am Posts: 6 Location: Oss Netherlands
|
Bartjan, bedoelde eigenlijk meer ik lees en hoor van alles over speciale software en zo om een film mediatheek en dat soort ongein te maken
_________________ SINDS 6 NOVEMBER EEN TROTSE EIGENAAR VAN EEN AC RYAN PLAY ON HD MET EEN SAMSUNG 1.5 TB HARDDISC !!
|
| Mon Nov 08, 2010 12:18 pm |
|
 |
|
kraakie
Joined: Sat Oct 24, 2009 6:29 pm Posts: 8937 Location: Netherlands
|
MrTrippel wrote: Bartjan, bedoelde eigenlijk meer ik lees en hoor van alles over speciale software en zo om een film mediatheek en dat soort ongein te maken kijk maar even in de how to sectie en of in de other developments sectie waar je ook thumbgen en yamj categorieen vindt
_________________My latest music production released on 10-1-2012 !!! http://www.youtube.com/watch?v=Kaagnvz3CAsPlayon HD1/HD2/HD3 and MIni series//DVR-HD/ESSENTIAL/VEOLO BLOG, Latest tips Tricks Unreleased Firmwares News and Tutorials ! HTTP://ACRYANFAQ.BLOGSPOT.COM
|
| Mon Nov 08, 2010 3:51 pm |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|