|
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
YAMJ Problemen (no video file, lege jukebox)
| Author |
Message |
|
odmar
|
 YAMJ Problemen (no video file, lege jukebox)
Beste mensen,
Ik heb onlangs een AC Ryan Playon HD2 gekocht, met interne hardeschijf
Netjes heb ik alle instructies gevolgd, dus de speler staat op het netwerk, draait alle bestanden goed. Ik kan hem in windowsverkenner benaderen, etc.
Alleen met YAMJ heb ik de volgende problemen:
1. Als ik een jukebox aanmaak is deze, bij het openen, meestal leeg... zelfs als ik netjes aangeef dat het de eerste keer is dat ik deze laad.
2. Als ik een keer een jukebox goed aangemaakt krijg, dan krijg ik zodra ik een film selecteer de mededeling: no video file.
Ik heb er goed op gelet dat ik netjes de naming conventions volg, dat ik niet teveel mappen heb, etc. Ik heb dus goed het forum doorgelezen alvorens mijn vragen te stellen. Ik heb tevens de nieuwste firmware geinstalleerd.
De jukebox maak ik aan op mijn pc door de map waar de films staan (movie) te selecteren zoals deze in de windowsverkenner staat.
Zou iemand mij kunnen helpen aan een structurele oplossing?\
Bij voorbaat hartelijk dank!
|
| Mon Feb 20, 2012 7:15 pm |
|
 |
|
wildwil
|
 Re: YAMJ Problemen (no video file, lege jukebox)
Hier hetzelfde probleem op de pohd mini (fw 7317, bedraad netwerk met router en pc, vast ip adres enz.), alles gaat goed t/m het bekijken van de sheets op de mini zelf, als ik dan op de 'enter' knop van de ab. klik om de film daadwerkelijk af te spelen krijg ik ook de foutmelding "no video file"....hoe, wat of waar gaat het mis? Iemand?
|
| Fri Mar 09, 2012 10:01 pm |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|