|
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|
Geen filmachtergrond meer op mijn moviesheet..
| Author |
Message |
|
Ed Toepel
|
 Geen filmachtergrond meer op mijn moviesheet..
Beste forum leden,
Graag heb ik de volgende vraag, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Tot gisteren kon ik bij Tumbgen bij het ophalen van een moviesheet ook de achtergrond van een film zien. ( Vind ik overigens er super uitzien) Ik gebruik overigens Tumbgen 1.2.9.1 Maar helaas sinds gisteren lukt het me niet, krijg nu ook de moviesheet alleen dan met een standaard blauwe achtergrond. Ik gebruik overigens gewoon de standaars moviesheet van Tumbgen.
Heeft er misschien iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want zelf kom ik helaast niet meer uit .
Attachments:
0001.jpg [ 360.75 KiB | Viewed 115 times ]
0001.jpg [ 426.91 KiB | Viewed 115 times ]
|
| Wed Mar 07, 2012 12:22 pm |
|
 |
|
kraakie
Joined: Sat Oct 24, 2009 6:29 pm Posts: 8978 Location: Netherlands
|
 Re: Geen filmachtergrond meer op mijn moviesheet..
In het begin scherm kun je de sources aangeven
bv moviemeter en moviedb.org
Je kan er dan van die balletjes voorzetten
Het ene balletje betekend trek de tekst info etc van die site
Het tweede balletje bekend trek hier de plaatjes etc vandaan
Ik gebruik movieter voor de tekst en moviedb.org voor de plaatjes
_________________My latest music production released on 10-1-2012 !!! http://www.youtube.com/watch?v=Kaagnvz3CAsPlayon HD1/HD2/HD3 and MIni series//DVR-HD/ESSENTIAL/VEOLO BLOG, Latest tips Tricks Unreleased Firmwares News and Tutorials ! HTTP://ACRYANFAQ.BLOGSPOT.COM
|
| Wed Mar 07, 2012 2:15 pm |
|
 |
|
ronnys
Joined: Thu Jul 22, 2010 7:20 pm Posts: 764 Location: Loon op Zand, The Netherlands
|
hij doet het hier wel.
Heb je bij options-->moviesheets-->processing properties aangevinkt dat hij automatisch 3 screenshots moet pakken van je filmbestand ? Als thumbgen klaar is kun je ook altijd 1 van de screenshots drag and droppen in de moviesheet, dus erop gaan staan linkermuisknop ingedrukt houden en in de moviesheet op de achtergrond weer loslaten.
_________________ PLAYON!HD PV73100 via HDMI to Samsung UE37B6000. HP wireless keyboard at USB2 Playon Firmware:PV73100_v7.4.4.r7317_European Netgear WNDR3700 Gigabit router connected to Internet, PC (Vista) and Laptop (Win7). Audio optical from TV to Pioneer Home Cinema. 1 external 1TB WD HDD at router NAS. 1 external 1TB WD HDD at USB1 Playon.
|
| Wed Mar 07, 2012 6:07 pm |
|
 |
|
kraakie
Joined: Sat Oct 24, 2009 6:29 pm Posts: 8978 Location: Netherlands
|
Melder heeft via pm laten weten dat het opgelost is  Gesloten
_________________My latest music production released on 10-1-2012 !!! http://www.youtube.com/watch?v=Kaagnvz3CAsPlayon HD1/HD2/HD3 and MIni series//DVR-HD/ESSENTIAL/VEOLO BLOG, Latest tips Tricks Unreleased Firmwares News and Tutorials ! HTTP://ACRYANFAQ.BLOGSPOT.COM
|
| Mon Mar 12, 2012 9:02 am |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|