Re: type harde schijf voor playonhd 2
Eigenlijk wel, zolang het een 3.5 inch SATA harde schijf is. Maar IDE harde schijven zul je in de winkel niet meer vinden, hoogstens thuis in een la verstopt

Snelheid (hoeveel RPM) en cache maken niet veel uit, de speler zal deze snelheden nooit benutten. Dit betekent niet dat er geen qualiteitsverschillen tussen harde schijven zijn. Ik persoonlijk ben niet tevreden over mijn laatste 1 TB Seagate HD (gaf klikjes en vreemde waardes in SMART management), mijn nieuwe 2 TB Western Digital Caviar Green bevalt prima. Samsung komt ook altijd wel aardig uit de test. Vanwege de overstromingen in Thailand (daar komen veel schijven vandaan) zijn de prijzen de laatste weken omhoog geschoten, soms wel het dubbele of meer. Meer dan 80 tot 90 Euro voor een 2 TB harde schijf is echt te veel, ik heb de mijne uit een WD Elements externe harde schijf uitgebouwd en dat werkt prima. Soms zijn de externe schijven nog voor een redelijke prijs te krijgen, vaak goedkoper dan de losse schijf die er in zit. Raar...