View unanswered posts | View active topics It is currently Thu Jun 20, 2013 11:10 am

This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 17 posts ]  Go to page 1, 2  Next
 firmware Version: v7.06.r3875 
Author Message

Post firmware Version: v7.06.r3875
Heb de laatste versie geinstalleerd, maar ben weer teruggegaan naar versie v7.06.r2901 omdat er in de nieuwe firmware geen resume zit, als je een dvd niet helemaal afkijkt en de volgende dag weer verder wilt kijken dan moet je zelf weer zoeken waar je gebleven was, is met versie v7.06.r2901 niet zo.

Jammer dat ze dit er uit hebben gehaald. :x

Fri May 14, 2010 3:17 pm
Profile

Post Re: firmware Version: v7.06.r3875
Dit probleem heb ik met de laatste beta release V6. Soms krijg ik hem wel maar dan is het wel een nieuwe dvd. Ik had deze vraag in het engelse gedeelte al gesteld maar geen antwoord op gehad maar dan hoef ik daarvoor ook niet te upgraden naar 3875. Tis iets wat ik wel mis :think:

Fri May 14, 2010 3:32 pm
Profile

harvz wrote:
Dit probleem heb ik met de laatste beta release V6. Soms krijg ik hem wel maar dan is het wel een nieuwe dvd. Ik had deze vraag in het engelse gedeelte al gesteld maar geen antwoord op gehad maar dan hoef ik daarvoor ook niet te upgraden naar 3875. Tis iets wat ik wel mis :think:

vreemd ik heb ook de v6 er op staan maar dan met yamj en ik krijg wel altijd de resume functie te zien

other devices
Console: Xbox 360
Home Cinema: JVC nx-f30

Fri May 14, 2010 7:47 pm
Profile

ik heb ook de versie met yamj. Met v5 kon ik het nog werkend krijgen door het eerst uit en dan weer aan te zetten maar nu is het helemaal over. De resumefunctie krijg ik nu te zien (af en toe) bij een "nieuwe" dvd maar ik kan niet analyseren wanneer hij nu wel en niet verschijnt. Wordt een beetje moe van dat het de ene keer wel en de andere keer niet werkt.....

Misschien heeft het er ook nog wel mee te maken dat ik vanaf een NAS draai :lol:

Sun May 16, 2010 2:34 pm
Profile

Sinds de versie V7.06 r3875 heb ik ook problemen met de resume functie. Deze werkt gewoon niet meer. Ook het nieuwe menu(klikken op MENU button) werkt niet prettig. De hoofdstukken scrollen niet mee. Als je een keus wilt maken moet je steeds bij hoofdstuk 1 gaan scrollen. verder staat de ondertiteling ook niet altijd automatisch aan, wat wel het geval zou moeten zijn.
Ik heb de versie van v7.06 r2901 teruggezet zolang deze problemen niet zijn opgelost.

Wannner komt er een update op versie r3875 ?

Wed May 19, 2010 7:55 am
Profile

verwacht dat een nieuwe release nog wel even gaat duren. Tenminste als ik het engelse deel lees zitten er nog veel bugs in (of misschien komen er elke keer "oude" nieuwe bij). YAMJ is leuk als maar een simpele resume functie is voor mij belangrijker al weet ik nog steeds niet of er maar een paar mensen zijn die dit hebben of dat anderen gewoon altijd de series/dvd in 1 keer afkijken... :think: lost wel het resume probleem op :grinning:

Wed May 19, 2010 11:25 am
Profile

aangezien de resume functie altijd gewerkt heeft.
verwacht ik dat ze dit ook weer zo kunnen herstellen in nieuwe relesase

other devices
Console: Xbox 360
Home Cinema: JVC nx-f30

Wed May 19, 2010 1:28 pm
Profile

Na kort gebruik heb ik r3875 er onmiddellijk weer afgegooid en ben teruggegaan naar r2956. De reden? De NAS-modus werkt niet meer. De medialibrary geeft problemen enzovoort.

Het lijkt er soms op, en dat zie ik bij meer software-ontwikkelingen, dat men een 1-versie uitbrengt en daarna een verbeterde 2-versie, waarin fouten zijn opgelost. Dan gaat men verder ontwikkelen op basis van de 1-versie en komt er een 3-versie, waarin een aantal in de 2-versie opgeloste fouten weer terugkomen. Als men de 3-versie vanaf de 2-versie had opgebouwd, was dat niet gebeurd.

Wed May 19, 2010 2:10 pm
Profile

:lol: Ik heb in het Engelse forum expliciet gevraagd of er wel tevreden klanten waren die versie R3875 hebben geïmplenteerd. Zeker die zijn er ook, maar om de verwarring compleet te maken, hoe kan het dat de positieve reacties niet opwegen tegen de negatieve reacties voor een firmware upgrade naar r3875.
Ik heb geen zin in overwachte ontwikkelingen dus ik stel de upgrade nog maar even uit.
Las zelfs dat iemand z'n harddisk zou hebben moetn formastteren en daar zit ik met 500GB aan bestanden niet echt op te wachten. De R2901 van november 2009 is nog behelpen, maar ik wacht de verdere ontwikkelingen rustig af. Bij aanschaf zijn er andere verwachtingen gewekt. Verkopers, tijdschriften waren laaiend positief over de POHD. Beloftes als Uitzending gemist etc.... het is een kwestie van enkele weken. Jammer..... maar helaas. Nog steeds redelijk enthousiast over de POHD.

Wed May 26, 2010 1:56 pm
Profile WWW

ik heb vandaag deze nieuwe firmware op mijn playonhd gezet. Ik moet zeggen dat ik erg teleurgesteld ben, maanden ontwikkeling en dan is dit het resultaat.

er is bij deze firmware kennelijk een oude versie als bron gebruikt want zaken die in de vorige firmware werkten doen het nu niet meer.

Resume Play werkte perfect en doet het nu totaal niet meer.

ondertitel aan/uit wordt als menu optie aangeboden maar dat werkt voor geen meter. ondertitels blijven standaard uit staan of je nu voor aan of uit kiest.

nieuwe opties worden ook niet uitgelegt:
wat moet je bijvoorbeeld met plasma mode???
wat is Hoekmarkering??
wat doet de menu optie dvd auto afspelen? (ik merk geen enkel verschil of het nu aan of uit staat)
waarom niet iets meer uitleg in de release notes of beter nog een nieuwe manual bij een nieuwe release.

verder blijft de blauwe led nu branden als je de mediaplayer uit zet. deze gaat pas op rood als hij volledig is afgesloten. ik vind dat onhandig want nu weet je niet meteen of hij heeft gereageerd op de afstands bediening als je hem daarmee uitzet.

Waarom besteden ze tijd aan b.v. screensaver tijd instelling? wie zit daar nou op te wachten.
Ze zouden het browser menu simpeler moeten maken. als mijn kinderen een film willen kijken moeten ze door al die menu opties bladeren. vanuit het hoofdmenu snelkoppelingen kunnen maken zou de oplossing zijn.

wel handig vind ik de nieuwe menu optie tijdens het afspelen van films en de preview van een foto in de map voor je deze opent. (ik zet altijd een schermafdruk van moviemeter in de folder van een film en die zie je nu direct bij het browsen)

In mijn beleving wegen de voordelen lang niet op tegen de nadelen en ik ga dus terug naar de vorige firmware. Jammer dat er niet beter getest wordt.

Ik vraag me af of de mensen die deze firmware hebben ontwikkeld zelf geprobeerd hebben om ermee te werken. dit zijn toch zaken waar je meteen tegenaan loopt. (of ben ik nu te kritisch?)

Ronald

Thu May 27, 2010 12:31 am
Profile
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 17 posts ]  Go to page 1, 2  Next