|
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Payon HD mini met dongel van mijn provider - gaat dat werken
| Author |
Message |
|
Tineke
|
 Payon HD mini met dongel van mijn provider - gaat dat werken
Ik overweeg om een mobiel internet abonnement te nemen, waarmee ik met een dongel in mijn laptop overal kan internetten. Zou ik die dongel ook voor de POHDmini kunnen gebruiken om YouTube, Facebook etc. te benaderen? Is er iemand die daar ervaring mee heeft?
|
| Fri Jun 08, 2012 9:10 pm |
|
 |
|
vanhal
|
 Re: Payon HD mini met dongel van mijn provider - gaat dat we
Hallo Tineke,
Ik neem aan dat je de dongle in je Playon wil gebruiken. In de Playons zitten alleen drivers voor WiFi dongles van Realtek, verder niks. Voor andere Wifi dongles is nog geen oplossing gevonden. Een mobiel internet dongle is wat ingewikkelder (SIM kaart aansturen etc.) dan WiFi. Standaard gaat het dus zeker niet lukken. Wat wel zou moeten lukken (maar niet zo heel handig) is je internet verbinding via je laptop opzetten en die via WiFi met je Playon (met WiFi dongle) delen. Niet zo heel handig omdat je laptop dan de hele tijd aan moet staan. Dan liever een kleine PC die je ook nog als NAS zou kunnen gebruiken.
|
| Fri Jun 08, 2012 9:35 pm |
|
 |
|
Tineke
|
 Re: Payon HD mini met dongel van mijn provider - gaat dat we
Hallo, VanHall, dank je wel voor je reactie.
dan laat ik het maar even zo als het nu is, het heeft me moeite genoeg gekost om het allemaal werkend te krijgen.
Is er intussen al een oplossing voor het ' network congestion' probleem waardoor je niet op YouTube kunt? Ik las wel een melding van een fmw upg maar dat lijkt mij alleen een oplossing voor degenen die wel kunnen inloggen bij YouTube maar daarna problemen krijgen. Ik kan geen van de Internet Media opties gebruiken. Dat is eigenlijk wel jammer en een beetje misleidend ook; als je de Playon koopt dan speelt dit zeker mee om te kiezen voor de AC Ryan player. Ik durf die laatste upg dus niet te downloaden. Ik ben bang dat ik dan weer van voren af aan kan beginnen met uitvogelen.
Ik heb nog een andere vraag: hoe kun je de eenmaal aangemaakt playlists bewerken? Is het te simpel om te denken dat er een optie " add to playlist" zou zijn.? Als die er wel is ... ik kan hem niet vinden. Ik snap helemaal niets van de handleiding hierover, maar dat heeft wellicht met mijn leeftijd te maken (57). Het geluid en de video weergave is geweldig, maar verder ben ik een beetje teleurgesteld. Nu moet ik op mijn externe HD playlistsaanmaken en dat neemt veel ruimte in beslag. Hartelijke dank alvast voor het beantwoorden van mijn vragen, hoor. mvg Tineke
|
| Sun Jun 24, 2012 9:46 pm |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|